Delivery χωρίς επαφή - Τα μέτρα μας για τον COVID-19
🛵Delivery χωρίς επαφή
Σε ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνεις καθημερινά. Στις δύσκολες αυτές ημέρες που ζούμε, με την καθημερινότητα να αλλάζει συνεχώς, θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι στο Γρηγόρη είμαστε προσηλωμένοι στο να σε εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Έχοντας πάντα υψηλά standards και προδιαγραφές υγιεινής και ασφάλειας, σου προσφέρουμε ασφαλές και ποιοτικό φαγητό και καφέ, από το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό των καταστημάτων μας. Επιπλέον, έχουμε λάβει επιπρόσθετα μέτρα ασφάλειας για να εξυπηρετούμε τις παραγγελίες take away και delivery με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Παρακολουθούμε στενά τα γεγονότα και τις οδηγίες-συμβουλές των τοπικών φορέων και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και προβαίνουμε σε όποια αλλαγή χρειαστεί. Στη συνέχεια μπορείς να δεις αναλυτικά τις ενέργειες στις οποίες έχουμε προβεί.
Η «Παράδοση χωρίς επαφή», είναι διαθέσιμη για τις online παραγγελίες (με πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας), έτσι ώστε να εξασφαλίζει ότι δεν θα υπάρχει επαφή ανάμεσα στο διανομέα και στον πελάτη.
Ακολούθησε 3 απλά βήματα:
📲 Ανοίγεις το gregorys.gr ή το Gregory's e-order app, επιλέγεις τη διεύθυνσή σου, βάζεις την παραγγελία σου
💳 Πριν την στείλεις, επιλέγεις πληρωμή με κάρτα
📝 συμπληρώνεις στα σχόλια το επιθυμητό σημείο παραλαβής πχ "αφήστε έξω από την πόρτα" και τον τρόπο συνεννόησης πχ “χτυπήστε το κουδούνι ή καλέστε με κατά την άφιξη”
👉 Φτάνοντας ο διανομέας μας, θα σου χτυπήσει το κουδούνι της εξωτερικής εισόδου του σπιτιού, και θα σε ενημερώσει να κατέβεις να παραλάβεις την παραγγελία σου
👉 Η παραγγελία σου θα βρίσκεται συσκευασμένη στην είσοδο ή όπου μας έχεις υποδείξει στα σχόλια
👉 Για την παραλαβή της παραγγελίας ο διανομέας θα περιμένει σε απόσταση μέχρι να επιβεβαιώσει ότι την παρέλαβες
👉 Η παράδοση χωρίς επαφή προϋποθέτει online πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
Oι υπόλοιπες ενέργειές μας αναλυτικά:
1. Συνεχώς ενημερώνουμε όλα τα καταστήματα και τους διανομείς μας σχετικά με τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για να προστατεύσουν τους εαυτούς τους και άλλους.
2. Σε όλα τα καταστήματά μου ακολουθούνται τα ακόλουθα επιπρόσθετα μέτρα:
- Θερμομέτρηση των εργαζομένων
- Συχνό πλύσιμο στα χέρια με την χρήση αντισηπτικού
- Χρήση γαντιών από όλο το προσωπικό με τακτική αλλαγή και απολύμανση
- Ελαχιστοποίηση ανθρώπινης επαφής
- Τακτικός καθαρισμός εξοπλισμού delivery
3. Συνεχίζουμε να ελέγχουμε όλες τις προτάσεις και τα μέτρα ασφαλείας του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.
#staysafe
Παρακάτω θα βρεις και αναλυτικά FAQs για ότι απορία/ερώτηση έχεις!
.....................................................................................................................................................................................
-FAQs-
- ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Πού θα αφήσετε τα προϊόντα?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Εκεί που μας υπέδειξες! Συμπληρώνεις στα σχόλια της σελίδας του checkout το επιθυμητό σημείο παραλαβής π.χ. "παράδοση έξω από την πόρτα " και τον τρόπο συνεννόησης π.χ. “χτυπήστε το κουδούνι ή καλέστε με κατά την άφιξη” και εμείς θα φροντίσουμε να ακολουθήσουμε όλες τις οδηγίες σου.
- ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Ποιες κάρτες γίνονται δεκτές?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η «Παράδοση χωρίς επαφή», είναι διαθέσιμη για τις online παραγγελίες με πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Γίνονται δεκτές όλες οι πιστωτικές, χρεωστικές ή προπληρωμένες κάρτες.
- ΕΡΩΤΗΣΗ 3: Πως διασφαλίζεται η ελαχιστοποίηση της ανθρώπινης επαφής και τα μέτρα προστασίας κατά την προετοιμασία της παραγγελίας?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Στα καταστήματα Γρηγόρης έχουμε λάβει επιπρόσθετα μέτρα πλέον των ήδη υψηλών στάνταρτς και προδιαγραφών υγιεινής και ασφάλειας που ακολουθούμε όλα αυτά τα χρόνια. Επιβολή θερμομέτρησης του προσωπικού, χρήση γαντιών από όλο το προσωπικό, απολύμανση των καταστημάτων, τακτικός καθαρισμός του εξοπλισμού delivery καθώς και ελαχιστοποίηση της ανθρώπινης επαφής βοηθούν στην πρόληψη της μόλυνσης από τον ιό.
- ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Πώς θα ξέρω ότι δεν θα μου πάρει κάποιος άλλος το φαγητό μου μέχρι να κατέβω στην είσοδο να το παραλάβω?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Φτάνοντας ο διανομέας μας, θα χτυπήσει το κουδούνι της εξωτερικής εισόδου του σπιτιού και θα σε ενημερώσει να κατέβεις να παραλάβεις την παραγγελία σου. Στη συνέχεια θα περιμένει σε απόσταση μέχρι να επιβεβαιώσει ότι την παρέλαβες.
- ΕΡΩΤΗΣΗ 7: Και πώς θα ξέρει ο διανομέας ότι είμαι εγώ?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ο διανομέας έχει τα στοιχεία της παραγγελίας σου είτε από το site είτε από το app στο οποίο έχεις παραγγείλει. Συνεπώς, βάσει του ονόματος που έχεις δώσει θα γνωρίζει σε ποιο κουδούνι πρέπει να χτυπήσει ούτως ώστε να αποφευχθεί το λάθος. Επίσης, μπορείτε να ζητήσεις να σε καλέσει ο διανομέας στο τηλέφωνο την ώρα της παράδοσης.
- ΕΡΩΤΗΣΗ 8: Πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα και μου είπαν ότι δεν μπορούν να μου παραδώσουν την παραγγελία με αυτό τον τρόπο. Γιατί?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η παράδοση χωρίς επαφή προϋποθέτει online πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
- ΕΡΩΤΗΣΗ 9: Τι κάνω αν ξέχασα να βάλω τα σχόλια ή αν ξέχασα να επιλέξω πληρωμή με κάρτα αλλά επιθυμώ ανέπαφη παράδοση?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Σε παρακαλούμε να επικοινωνήσεις με το customer support άμεσα. Αν η παραγγελία σου δεν έχει φύγει ήδη για παράδοση, θα μεταφέρουμε τα σχόλια σου για ανέπαφη παράδοση με την προϋπόθεση ότι η παραγγελία είναι προπληρωμένη. Αν ξέχασες να επιλέξεις την πληρωμή με κάρτα θα πρέπει να ακυρώσουμε την παραγγελία αν δεν έχει ήδη φύγει και θα πρέπει να την καταχωρήσεις εκ νέου μέσου του site ή app.
Για οποιαδήποτε άλλη απορία μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 2130-400-400 (αστική χρέωση) ή μέσω email: info@gregorys.gr